Organizacija događaja u turizmu i krizno upravljanje

Organizacija događaja u turizmu i krizno upravljanje
Radi se o relativno kratkom djelu koje je fokusirano na dubinsku analizu teorijsko – znanstvenu i stručno – praktičnu proradu fenomena organizacije događaja u turizmu i kriznom upravljanju. Postoji cijeli niz razloga zašto su se autori odlučili napisati jednu ovakvu knjigu. Sama organizacija događaja u turizmu i krizno upravljanje jesu univerzalna, svakodnevna i delikatna tema. Turizam nije moguće zamisliti bez usluga, a vrijednost usluga temelji se na znanju koje je uloženo u njihovo stvaranje. Dio tog znanja je i sigurnost. Percepcija sigurnosti usluge u turizmu svakako je jedan od najvažnijih dojmova i jedan od najvećih izazova današnjice. Od samih početaka razvoja turizma osim brojnih pozitivnih činitelja koji su utjecali (utječu) na njegov rast, on je također bio izložen i raznovrsnim negativnim utjecajima. Niz nepredvidivih događaja, gospodarska i politička previranja, prirodne katastrofe, i zarazne bolesti utjecali su na sigurnost putovanja te posljedično, dinamiku rasta turizma. Zajedničko obilježje svih tih događaja jest da su potpuno nepredvidivi i iznenadni, te da nastaju pod utjecajem prirodnih zbivanja i katastrofa (na što se ne može djelovati), ali i uslijed ljudske aktivnosti. Implementacija kriznog menadžmenta u organizaciji turističkih događaja više nije slučajnost, to je nešto što mora biti na prvom mjestu prioriteta. Uključuje zaštitu ljudi, materijalnih dobara i informacije, s ciljem osiguravanja sigurnog, uspješnog i održivog događaja.